Tuotteen ulkoasu ratkaisee ostopäätöksen

Tarroilla tai etiketeillä on ratkaiseva merkitys kuluttajan osto-päätöksen syntymiseen. Päätavoite tarroille tai etiketeille on se, että niiden tulee myydä tuote. Hienon ulkoasun ja myyntisloganien lisäksi tölkin ja pullon tarrassa tai etiketissä täytyy kertoa tärkeää informaatiota, kuten juoman ainesosat tai alkoholin määrä. Lakisääteisiä määräyksiä tulee koko ajan lisää.

Millainen etiketin sitten pitäisi olla, jotta se viestisi ostajalle mahdollisimman hyvin tölkin tai pullon sisällöstä sekä brändin imagosta? Yhdessä löydämme parhaan ratkaisun juuri teidän tarpeisiinne.

Etiketti luo mielikuvia

Vain mielikuvitus on rajana! Käytössämme olevalla tekniikka-, materiaali- ja tehostevalikoimalla toteutamme vaativimmatkin markkinointivisiot.

Meiltä löytyy oikea tuote ja materiaali niin lasipulloihin, PET-pulloihin kuin alumiinitölkkeihinkin. Valmistamme lasipulloihin märkäliimaetikettejä, PET-pulloihin wrap aroud -etikettejä ja alumiinitölkkeihin Palpan hyväksymiä tarroja.

Tehosteet ja erikoismateriaalit lisäävät haluttavuutta

Folioinnilla, kohokuvioinnilla ja muotoleikkauksilla voimme toteuttaa tehosteita, joilla erottua kilpailijoista.

Pienpanimoille on olemassa laaja valikoima erikoistarramateriaaleja, joissa esim. materiaalin pinta voi olla elävä ja vaikkapa kuvioitu. Valikoimasta löytyy myös hyvin kosteutta kestävää paperitarraa. Toteutamme myös suositun no-label-lookin, jossa käytetään kirkasta taustasta erottumatonta läpinäkyvää muovitarraa.

Kampanjoihin voidaan tehdä erikoistarroja ja -etikettejä

Joskus on hyvä herättää huomiota erilaisella tarralla tai etiketillä vaikkapa kampanjan aikaan. Me toteutamme uniikkeja ja pieniäkin tuote-eriä digipainossamme nopeasti ja joustavasti. Autamme mielellämme suunnittelemaan tuotteen, joka herättää ostajan mielenkiinnon.

Lataa Nordic Labelin Edustavat etiketit -opaskirja

Lataa esite >

Heräsikö kysyttävää?

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme on sinuun heti yhteydessä. Mietitään yhdessä sinulle sopivimmat painoratkaisut.