Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset erinomaiset
09.02.2021
Asiakkailta kiitosta nopeudesta, joustavuudesta ja laadusta.
Saimme juuri vuodenvaihteessa järjestetyn asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset. Erinomaiset tulokset kielivät tyytyväisistä asiakkaista ja onnistumisesta työssämme!
”NPS tuloksemme oli 46, jota voidaan pitää erittäin hyvänä saavutuksena”,
toteaa Nordic Label Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Heikki Kotala.
Vertailun vuoksi mainittakoon, että kyseinen asiakastyytyväisyyden NPS mittaustulos 46 sijoittuu kaikkien tuntemien Microsoftin ja Applen vastaavien tuoreiden NPS tulosten väliin (lähde: www.customer.guru)
Erityisesti asiakkailta tuli kiitosta palvelun nopeudesta ja joustavuudesta. Lisäksi tuotteen laatuun ollaan oltu yleisesti hyvin tyytyväisiä.
Nordic Labelin toimintaa ohjaavat arvot, joista tärkein on asiakaskeskeisyys – me pidämme tekemämme lupaukset.
Jos et ole vielä asiakkaamme, niin ota yhteyttä ja liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!